اخبار

بازدید مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از شرکت پتروشیمی مروارید

بازدید مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان از شرکت پتروشیمی مروارید
دکتر شهاب الدین غندالی، مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، با حضور در سایت پتروشیمی مروارید در عسلویه، از این شرکت بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید؛ در این بازدید، دکتر غندالی از نزدیک در جریان پیشرفت و آماده سازی پروژه MEG پتروشیمی مروارید قرار گرفته و سپس در جلسه ای پیرامون پروژه های در دست ساخت این شرکت حضور یافتند.
در این جلسه، ابتدا مهندس جوکار مدیر عامل پتروشیمی مروارید گزارشی را در خصوص واحد MEG بیان داشته و سپس پیشنهاد طرح توسعه ای واحد اتیلن را ارایه نمودند.
دکتر غندالی مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان نیز در سخنانی، ضمن تشکر از مدیران قبل شرکت پتروفرهنگ که برای پروژه MEG زحمات زیادی کشیدند از این پروژه به عنوان یک پروژه ملی یاد نموده و ابراز امیدواری کردند که این پروژه سبب خیر و برکت برای جامعه و سهامداران آن باشد.
لازم به ذکر است در این بازدید دکتر شریف کاظمی قائم مقام موسسه، مهندس طاهری مدیر عامل شرکت پتروفرهنگ، احمدی مقدم بازرس ویژه مدیر عامل، دکترموحد رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش، قمیشی مدیر روابط عمومی موسسه و اولیایی مشاور بین الملل و چند تن از دیگر مدیران این موسسه دکتر غندالی را همراهی می نمودند.

 

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ۱۶:۲۸
تعداد بازدید : ۳,۱۴۸