اخبار

آیین نکوداشت روز جهانی کارگر در پتروشیمی مروارید برگزار شد

آیین نکوداشت روز جهانی کارگر در پتروشیمی مروارید برگزار شد
آیین نکوداشت روز جهانی کار و کارگر در شرکت پتروشیمی مروارید با حضور مدیر عامل، روسای واحد و کارکنان شرکت پتروشیمی در سالن آمفیتئاتر این مجتمعبرگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید،مهندس جوکار در این آیین،ضمن تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با تقدیر از تلاشگران پتروشیمی مروارید گفت:مزیت شرکت پتروشیمی مروارید نسبت به سایر شرکت های مشابه در جوانی نیروی کار است و به پشتوانه همین نیروی جوان است که تا امروز پیشرفت های زیادی داشته و در آینده نیز طرح های توسعه ای دیگری را در دستور کار داریم که به زودی شاهد آغاز این پروژه ها خواهیم بود.
مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید در ادامه افزودند سرعت تصمیم گیری در مجتمع و بخصوص در هیات مدیره بسیار بالا بوده و از هیات مدیره شرکت برای دیده مثبت به نیروی انسانی تشکر نمودند.
در ادامه،حاج آقا علوی نسب اما جماعت شرکت با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک روزجهانی کار و کارگر به ذکر احادیثی از رسول مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار پرداخت که در آنها به رزق و روزی حلال از انجام صحیح کارها اشاره شده بود.
همچنین در سخنرانی پایانی، مهدی بوالحسنی ریاست امور اداری شرکت  نیز در این آیین با تشریح عملکرد فعالیت های این واحد طی یکسال گذشته گفت: بازبینی ساختار سازمانی، افزایش حقوق کارکنان پیمانکاری، افزایش ظرفیت اسکان خانوادههای کارکنان در منطقه، طرح ارتقای سلامت کارکنان، افزایش خدمات رفاهی و دورههای آموزشی متنوع از کارهایی بوده که در سال 94 از سوی واحد امور اداری به انجام رسیده است.
پایان بخش این مراسم نیز تقدیر از کارکنان نمونه شرکت بود که با لوح تقدیر و هدیه از سوی مدیر عامل به اتمام رسید.
  

 

 

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۱:۴۰
روز کارگر,پتروشیمی مروارید |
تعداد بازدید : ۲,۳۳۱