اخبار

نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با اصحاب رسانه

نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با اصحاب رسانه
نشست خبری مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید با جمعی از اصحاب رسانه استان بوشهر در شرکت پتروشیمی مروارید برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید؛ در آغاز این نشست مختاری رییس روابط عمومی پتروشیمی مروارید ضمن خیر مقدم به نمایندگان اصحاب رسانه و تشکر از قبول دعوت و حضورشان، عنوان نمود که این اولین  نشست خبری در پتروشیمی مروارید، بعد از تکمیل طرح MEG می باشد و با توجه به اینکه مکان مجتمع در استان بوشهر قرار دارد، وظیفه خود دانستیم تا اولین نشست خبری را بصورت اختصاصی در جمع اصحاب رسانه استان بوشهر باشیم.
سپس مهندس جوکار مدیرعامل شرکت پتروشیمی مروارید، ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه گزارش جامعی از فعالیت های صورت گرفته در مجتمع از جمله : ظرفیت های تولیدی اتیلن، MEG و دیگر محصولات، میزان صادرات محصول MEG،طرح های آتی و توسعه ای و ... را ارائه نمودند.
 ایشان در ادامه سخنان خود به توانمندی های مجتمع پتروشیمی مروارید پرداخته و افزودند: با یاری خداوند متعال و همت همکاران ، بدون دخالت و حضور خارجی ها توانستیم واحد MEG مجتمع را راه اندازی و در مدار تولید قرار دهیم که موفقیت بزرگی برای این مجتمع است.
همچنین ایشان از کمبود گاز اتان(خوراک مجتمع پتروشیمی مروارید) به عنوان مانع اصلی تولید با ظرفیت صد درصدی نام بردند و اظهار امیدواری نمودند که با افزایش ظرفیت تولید فازهای گازی این مسئله رفع گردد.
در پایان سخنان، مهندس جوکار ضمن ابراز علاقمندی این مجتمع به ارتباط با اجتماع پیرامونی، اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان اصلی ترین عنصر این ارتباط با جامعه و توده مردم می باشند.
در ادامه این نشست نیز جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه و خبرنگاران حاضر با مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید برگزار گردید.

لازم به ذکر است واحد MEG مجتمع پتروشیمی مروارید بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور است و از دی ماه سال 94 در مدار تولید بوده و آماده افتتاح رسمی می باشد.

 

 

   

۳۰ مهر ۱۳۹۵ ۲۱:۱۳
تعداد بازدید : ۲,۵۵۷