اخبار

حضور مدیرعامل مجتمع در مرکز سلامت کارکنان به مناسبت هفته سلامت

حضور مدیرعامل مجتمع در مرکز سلامت کارکنان به مناسبت هفته سلامت
همزمان با هفته سلامت مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید به همراه مدیر مجتمع و رییس حراست از مرکز سلامت کارکنان بازدید به عمل آوردند.
 به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید؛ مهندس جوکار ضمن بازدید از مرکز سلامت ، با ابزار قدردانی از اقدامات صورت گرفته و تلاش های کلیه دست اندرکاران حوزه سلامت ، بر اهمیت حل مسائل مرتبط با سلامت کارکنان تأکید نمودند و ابراز امیدواری کردند تا با توجه به امکانات فراهم شده در مرکز سلامت، از این ظرفیت در جهت حفظ و ارتقاء سلامت پرسنل و خانواده های محترم ایشان استفاده شود.
در این بازدید دکتر شاه محمدی رئیس مرکز سلامت ضمن تشکر از حمایت و پشتیانی مدیریت شرکت از برنامه ها و فعالیت های حوزه سلامت با ارائه گزارشی مختصر از اقداماتی که دراین زمینه انجام شده است، آمادگی تیم مرکز سلامت برای اجرایی شدن تمام سیاست ها و اهداف کلان شرکت درارتباط با سلامت جسم و روان کارکنان شرکت و خانواده های ایشان را اعلام نمودند.
لازم به ذکر است که در مرکز سلامت شرکت پتروشیمی مروارید بر اساس یک مدل علمی که در شرکت مدیریت و تعالی سلامت طراحی و در حال اجراست، و برای اولین بار در بین شرکت های پتروشیمی همزمان با معاینات ادواری طب صنعتی، برنامه های ویزیت تخصصی تغذیه و روانشناسی و ورزش را توسط متخصصین مربوطه و بر اساس نظام پایش و ارجاع برای کارکنان اجرا می نماید.
۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۹:۱۹
تعداد بازدید : ۹۶۰