اخبار

برگزاری گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی مروارید

برگزاری گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پتروشیمی مروارید
مراسم بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی، با حضور مدیر عامل، مدیران، روسا و جمعی از کارکنان شرکت پتروشیمی مروارید در سالن آمفی تئاتر مجتمع برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی مروارید، این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید، پخش سرود جمهوری اسلامی ایران با قرائت سوگندنامه آتش نشانی توسط همکاران آتش نشان آغاز شد.
در ادامه این مراسم، آقای مهندس جوکار مدیریت عامل شرکت پتروشیمی مروارید، از حساسیت و اهمیت مقوله  HSE در سطح صنایع کشور بخصوص صنعت پتروشیمی گفته و تاکید داشتند که آتش نشانان این مجتمع باید آمادگی لازم را هم برای برخورد با خطرات مبتلابه صنعت و هم حوادث غیر مترقبه طبیعی داشته باشند و در صورت بروز هر حادثه طبیعی برای جامعه پیرامونی، به کمک مرم بشتابند.
پس از مهندس جوکار مهندس کریمی نیک ریاست HSE شرکت پتروشیمی مروارید از برنامه های صورت پذیرفته جهت کاهش حوادث شغلی و صنعتی و همچنین اقدامات صورت گرفته در خصوص حفظ محیط زیست و همچنین طرح اتش نشان داوطلب صحبت نمودند. 
در پایان این مراسم نیز لوح تقدیر و هدایایی به نفرات برتر ایمنی، برندگان مسابقات فرهنگی ورزشی روز ایمنی و آتش نشانی، آتش نشانان داوطلب و پیمانکار نمونه در زمینه ایمنی در شرکت پتروشیمی مروارید اهدا گردید.

لازم به ذکر است نمایشگاهی از تجهیزات ایمنی و آتش نشانی نیز جهت آشنایی کارکنان در جنب سالن آمفی تئاتر برپا شده بود که مورد استقبال واقع گردید.

























 

۱۸ مهر ۱۳۹۷ ۰۹:۱۷
تعداد بازدید : ۱,۰۷۵