اخبار

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید

برگزاری جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید
جلسه تودیع و معارفه مدیر عامل قدیم و جدید شرکت پتروشیمی مروارید در محل سایت این شرکت در عسلویه با حضور روسا و سرپرستان واحدهای مختلف برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی مروارید؛ در این جلسه آقای اسدی نایب رئیس هیات مدیره شرکت ضمن قدردانی از مهندس بابایی جهت چندین سال خدمت و تلاش در این پتروشیمی، تغییر مدیریت را سلیقه ای دانسته و افزودند: "با تغییر در مدیریت بالادستی یک مجموعه، مدیران پایین دستی نیز دچار تغییر خواهند شد و این دلیلی بر برتری مدیری بر مدیر دیگر نخواهد بود".
لازم به ذکر است در این جلسه مهندس بابایی مدیر عامل پیشین شرکت پتروشیمی مروارید با متصور شدن دو نقش امانتداری و پدر بودن برای خود در مجموعه پتروشیمی مروارید، ضمن آرزوی شادکامی برای تمامی همکاران، موفقیت مهندس جوکار را در پست جدید از خداوند متعال خواستار شد.
همچنین مهندس جوکار مدیر عامل جدید شرکت، ضمن ارایه شمه ای از سوابق اجرایی و مدیریتی خود در صنعت پتروشیمی، بیان داشتند که حضور ایشان در این شرکت دارای مزایایی است به این صورت که چون از خارج پتروشیمی مروارید وارد این مجموعه شده ام با نگاهی متفاوت از آنچه در شرکت جاری است به مسایل نگاه کرده و همچنین با توانمندیهای شرکت نیز آشنا شوم.
در انتهای جلسه نیز مهندس تقی پور سرپرست مجتمع، ضمن خیرمقدم به آقایان مهندس جوکار و مهندس اسدی، شرح مختصری از فعالیت ها و عملکرد شرکت پتروشیمی مروارید را بیان داشته و به معرفی افراد حاضر در جلسه به مدیر عامل جدید پرداختند

۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ۰۸:۴۵
تعداد بازدید : ۶۲۸