اخبار

حضور شرکت پتروشیمی مروارید در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست

حضور شرکت پتروشیمی مروارید در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست
هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با مشارکت صنایع فعال سراسر کشور و حضور شرکت پتروشیمی مروارید و با شعار " شرکت پتروشیمی مروارید حامی پرندگان" از تاریخ 24 تا 27 فروردین ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید؛ با توجه به رسالت پتروشیمی در حفظ محیط زیست پیرامونی، شرکت پتروشیمی مروارید پیشگام در فعالیت‌های محیط زیستی با اقدامات شاخص است که نمایشگاه بین المللی محیط زیست، فرصت مناسبی را برای ارایه این فعالیت ها فراهم نمود.
در این نمایشگاه، شرکت پتروشیمی مروارید اهم اقدامات و فعالیت های محیط زیستی خود را در قالب ارایه فیلم، استند و بروشور در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.
لازم به ذکر است در طول مدت نمایشگاه، مقامات کشوری و استانی همچون معاونت رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست آقای دکتر کلانتری، مدیر کل محیط زیست استان بوشهر آقای دکتر قلی نژاد به همراه معاونین ایشان، روسای ادارات محیط زیست استان و مدیران عامل شرکت های فعال ، از نمایشگاه و از غرفه این پتروشیمی بازدید داشتند.
همچنین مهندس جوکار مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید در افتتاحیه نمایشگاه مذکور حضور پیدا نموده و به پاس اقدامات محیط زیستی این پتروشیمی از سوی دکتر قلی نژاد مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان بوشهر ، لوح تقدیری به ایشان اهدا شد.
لازم به توضیح است در پایان نمایشگاه بین المللی محیط زیست تهران، غرفه استان بوشهر که متشکل از صنایع این استان و همچنین حضور شرکت پتروشیمی مروارید بود از سوی برگزارگنندگان نمایشگاه به عنوان غرفه برتر انتخاب و لوح تقدیر دریافت نمود.

 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷
تعداد بازدید : ۷۴۲