اخبار

افتتاح و رونمایی طرح تصفیه پساب و آمبولانس حیات وحش در پتروشیمی مروارید

افتتاح و رونمایی طرح تصفیه پساب و آمبولانس حیات وحش در پتروشیمی مروارید
با حضور مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست و مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر طرح تصفیه پساب واحد MEG و آمبولانس ناجی حیات وحش در شرکت پتروشیمی مروارید افتتاح و رونمایی شد.

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی شرکت پتروشیمی مروارید، در آیینی با حضور دکتر انجم­ شعاع مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست، دکتر قلی­ نژاد مدیرکل سازمان محیط زیست استان بوشهر، مهندس قربان مدیرعامل پتروشیمی مروارید و جمعی از مدیران سازمان محیط زیست و پتروشیمی مروارید دو طرح محیط­ زیستی شرکت پتروشیمی مروارید به بهره ­برداری رسیدند.


پیش از این آیین در نشستی که در سالن کنفرانس مجتمع پتروشیمی مروارید برگزار شد مهندس قربان ضمن خوش ­آمد، شرح مختصری از پتروشیمی مروارید و فعالیت ­های زیست ­محیطی آن به حاضران در نشست ارایه نمودند.


پس از آن مدیر کل سازمان محیط زیست استان بوشهر با تشکر از فعالیت­ های انجام گرفته در زمینۀ محیط زیست از سوی شرکت پتروشیمی مروارید بیان داشتند که شرکت پتروشیمی مروارید در طی این سال­ ها با کمک­ های فراونی که به سازمان محیط زیست استان بوشهر نموده چرخۀ درمان را که با حمایت این پتروشیمی آغاز شده بود با خرید و تجهیز یک دستگاه آمبولانس حیات وحش تکمیل کردند.


در پایان این نشست آقای انجم ­شعاع با ابراز خرسندی جهت حضور در مجتمع پتروشیمی مروارید به ارایه توضیحاتی در خصوص صندوق نوپای محیط زیست و فعالیت­ های آن پرداختند.


در انتها نیز آیین افتتاح دستگاه تصفیه پساب واحد MEG مجتمع پتروشیمی مروارید و رونمایی از آمبولانس ناجی حیات وحش برگزار گردید.


گفتنی است در این آیین از سوی دکتر قلی­ نژاد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر لوح تقدیری به مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید، مهندس قربان، اهدا شد.
لازم به ذکر است سال­ه است شرکت پتروشیمی مروارید طی تفاهم ­نامه­ ای که با محیط زیست استان بوشهر منعقد کرده است "حامی پرندگان" شناخته می ­شود.

۱۳ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۷
تعداد بازدید : ۵۶۵